چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
۰ نفر

داور بین‌المللی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای جالب از زندگی شخصی‌اش در استرالیا سخن گفت

فغاني

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا فغانی در گفت‌وگو با ایسنا به بهانه تولدش در مورد آرزوی ورزشی خود اظهار کرد: در ابتدای امر از همه افرادی که به بنده لطف داشتند و به هر طریقی تولدم را تبریک گفتند تشکر می‌کنم و برای همه آن‌ها آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای آن‌ها رخ دهد.

او ادامه داد: در مورد آرزوی ورزشی خود باید بگویم بنده در دو دوره جام جهانی حضور داشتم که یک دوره آن داور چهارم بودم و در دوره دیگر نیز به عنوان داور اصلی قضاوت کردم که خوشبختانه توانستیم بازی‌های خوبی را نیز داوری کنیم. امیدوارم بتوانیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز با یک تیم کامل داوری از ایران حضور پیدا کرده و همانند گذشته قضاوت‌های خوبی را از خود به جای بگذاریم.

وی در ارتباط با وضعیت حضورش در لیگ استرالیا خاطرنشان کرد: از ۱۲ هفته‌ای که سپری شده ۱۱ هفته را در لیگ استرالیا قضاوت کردم و یک هفته به دلیل حضور در سمینار مالزی غایب بودم و نتوانستم دیداری را قضاوت کنم.

فغانی در مورد این ‌که در رقابت‌های بین‌المللی کماکان به عنوان داور ایرانی قضاوت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با آقای تاج به عنوان رئیس وقت فدراسیون قرار بر این بود که در بخش بین‌المللی به عنوان داور ایرانی معرفی شوم که این اتفاق رخ داد و برای سال‌های بعد نمی‌دانم چه شرایطی پیش خواهد آمد و باید از نظر مسئولین وقت فدراسیون فوتبال مطلع شوم. در سال جاری با کمک داوران ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی حضور پیدا می‌کنیم و باید ببینیم در سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در ارتباط با وضعیت زندگی شخصی‌اش در استرالیا و این ‌که دوست دارد دو فرزندش در حوزه داوری فعالیت کنند یا خیر؟ گفت: بنده در استرالیا به عنوان داور تمام وقت فعالیت می‌کنم و تمام تمرکزم بر روی داوری و تمرین کردن است تا برای رقابت‌های مختلف آماده باشم. در مورد فرزندانم نیز باید بگویم حضور آن‌ها در حوزه داوری تصمیمی است که به خود آن‌ها باز می‌گردد هرچند که سپهر فرزندم داور درجه سه است و دو سال است که داوری را در ایران آغاز کرده و می‌تواند در استرالیا به کارش ادامه دهد.

کد خبر 474721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha